slappardag

idag har verkligen varit en slappardag. men en bra slappardag, inte en dålig.
M har varit ganska bakis så jag och Emina har klarat morgonen själva. det gick jättebra, hon har varit som en liten ängel sen igår eftermiddag.

 för er känsliga, sluta läs nu:
precis när vi kommit hem och M farit igår eftermiddag skulle jag till att byta blöja på gumman. hann bara ta av den så hade vi ett trevligt litet bajsinferno på skötbordet...jisses! och till råga på allt släppte hon en prutt värre än en redig karl. jag trodde hon skulle flyga in i väggen! men som sagt, efter det har hon vart som den lilla prinsessa hon verkligen är. jag kan förstå att hon haft ont i magen, verkligen!

efter att M kvicknat till idag har vi myst en massa. har sovit middag en bra stund tillsammans allihopa i sängen och bara tagit det lugnt.
kring tre fick jag ett ryck och började städa medans M fick ta hand om tjejen. var skönt att få göra något annat ett tag. dammtorkade lite sporadiskt. dammsög hela huset, fixade en massa tvätt. plockade undan och skurade golven. så nu slipper man bekymra sig om det. skönt!

nu ikväll har vi haft besök av malin och micke. de kom med pizza och sen har grabbarna grejat lite med det elektriska medans vi tjejer fått surra en massa. så mysigt! sedan blev det film och godis.
blev en lugn och skön och riktigt mysig kväll.
så mysigt att få träffa min Malin lite. det blir alldeles för sällan nu för tiden!

nu ska jag springa med en pyjamas till mina älskade. sen blir det nog godnatt för oss..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar