söndag

full rulle idag som vanligt. kunde inte föreställa mig att dagarna skulle gå så här snabbt med en liten en att planera efter. och hela tiden är det något man gör. mysigt men uttröttande.

dagen började kring fem imorse. då vaknade Emina för mat och sen ville hon inte alls somna om...dock lämnade jag över till pappsen så jag fick mig en sovmorgon på soffan. var helt underbart! och ett bra drag av mig att lägga mig på soffan eftersom det betydde att jag kunde sova helt avslappnat med vetskapen att min ängel var med pappa och hade det mysigt.
vaknade kring nio och rusade genast in i sovrummet till mina kära, för självklart hade jag ju hunnit sakna dom under min lilla tupplur! =)

drog iväg på en liten handlisrunda på storheden, förbi på garaget en sväng och fick äntligen(!!!) hämta mitt paket från hm. och tro det eller ej men det mesta passade faktiskt riktigt bra. ett par byxor, en hängselklänning och ett par leggings kommer åka tillbaka. men tre tunikor, en grå långkofta, 2 par svarta strumpbyxor, ett diadem, en supermysig halsduk, en omlottop och en svart kofta får sitt nya hem här i min garderob. jag hoppas de ska trivas!

så nu har jag äntligen lite kläder som passar så nu kan man i alla fall få känna sig lite fin och slippa mammakläderna... har en sak till som ska inhandlas denna månad och det är ett par nya stövlar. har kollat in ett par supersnygga på din sko. gillar mc-känslan på en stövel. är snyggt till det mesta och det bästa av allt: man slipper halla omkring på vinter som alla andra vintrar. underbart!
till exempel dessa hade inte vart fel:



Kommentarer
Anna

snygga skor!

2007-09-23 @ 22:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar