staden

imorgon ska jag och Emina på stan med moster Jossi. ska bli mysigt. hade dessutom hunnit få ersättningen fån försäkringskassan som jag inte hade räknat med. toppen!
dock får man ju räkna med att inte kunna shoppa i samma utsträckning som tidigare...ersättningen är ju inte den bästa om man vill att dagarna ska räcka ett tag.

ska spana efter stövlar och en svart skinnjacka.
ska även kolla på PO.P efter en vinteroverall till Emina och kanske lite annat smått och gott. fick ju presentkort där av  plastmorfar Robban. ( ja tänka sig Robban att du är plastmorfar!!)

blir mysigt med en dag på stan. skönt att komma ut och se lite annat än hemmets fyra väggar.

har fått några låtar skickade av Jossi precis. så nu myser jag här med en massa bra musik. ska lägga in den i min mp3 sen så jag har till mina promenader. toppen!
Emina sussar i vaggan och M på soffan här bredvis mig. han är snorig och trött efter en gormig natt. mina älskade. känns som mitt hjärta ska explodera av all kärlek. vet inte riktigt vad jag ska göra av allt....

image361


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar