tidig morgon

inte nu längre, men det var...
har varit vaken några timmar nu tillsammans med Emina. tänkte att jag skulle låta M sova idag. igår fick jag somna om en timme på morgonen och sen sova middag med tjofsan...M var helt slut igårkväll så jag tänkte det var hans tur att sussa lite nu,
nu har lillan precis somnat efter blöjbyte, rengöring av naveln (som trillade av igår), påklädning och efter att ha lagat frukost med mamma. hon sover sött bredvid mig på soffan.

idag ska vi nog inte göra mycket mer än att fara på apoteket och handla lite alvedon och babyneseril. sen kring lunch kommer moster jossi och morbror jimmy. ska bli mysigt. ska käka lunch tilsammans och mysa på.

nu ska jag försöka få i mig min tekopp innan damen vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar