trassel

trassel inatt igen...förstår inte vad det är....
somnade kring sju och sov till elva med gumman så vi har i alla fall fåt sova NÅGRA timmar. skönt. nu är vi uppe, eller gumman sover i soffan nu, men jag är vaken. har precis gjort mig iordning och ska snart fixa lite lunch. blir en sen middag idag eftersom jag ska till läkaren 17.15.
min fettknöl (fräscht) som jag opererade bort får några månader sen har nu kommit tillbaka med en infektion. trevligt...så idag ska jag till öronläkaren och se vad de säger. känns inte så skoj, men lika bra att ta det nu när man har förlossningen i färskt minne. då känns allt lindrigt!

hade tänkt ta en promenad idag, är ju så himla fint väder..men jag vette sjutton om jag orkar..jag vet, jag är slö... kanske tar det ikväll tillsammans med M. är så himla trist att gå själv..får se hur jag gör..



Kommentarer
En som läser din blogg

försök hålla henne uppe på dagen..så mycket som det bara går. Efter ett tag så går det. Kanske ingen skillnad i början men försök iaf så vänder det. Det låter som att hon sover mycket under dagarna. Så testa.lycka till.

2007-09-20 @ 14:24:19
Anna

en som läser min blogg: tack för tipset! verkligen! kanske man skulle testa det...men ska de inte sova väldigt mycket när de är så här små?? även på dagarna då menar jag...

2007-09-20 @ 15:24:20
URL: http://allaboutus.blogg.se
Linda

Hej Anna, färgar du ditt hår svart eller blåsvart?

2007-09-21 @ 11:29:01
Anna

Linda: svart. inte blåsvart, blir nog blått ändå...

2007-09-21 @ 18:22:44
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar