tröttmössa

inatt har jag knappt fått sova nått...inte lillan heller. så på morgonkvisten tog M över och jag har sen dess fått sova en massa timmar. de sista tillsammans med lillan. hon sover fortfarande. inte så konstigt med tanke på att hon nog sovit mindre än mamma.
nu är jag i alla fall igång. har precis ätit frukost och duschat och nu väntas besök av faster Frida och farbror Johan.
tycker nu att gumman ska vakna då det känns som att mitt högra bröst ska explodera....

efter besöket ska jag försöka hinna prova lite kläder inför ikväll och även hinna göra mig iordning. jag vet,klockan är inte mer än 10, men dagen går snabbt när man har en liten...=)

just det. såg nu när jag duschade att min navel faktiskt börjar se normal ut igen..små framsteg! =)


Kommentarer
Anna

ja, dagarna bara rusar fram när man har små... man fattar inte vart tiden försvinner!
Det gäler att planera väl ;) & alltid vara steget före -tro mig, jag vet ;)!
Hoppas ni får en skojig dag me besök & kalas!

2007-09-15 @ 12:35:03
Anna

Anna: nej jag håller verkligen med! och jag måste bli bättre på att planera, men det kommer väl=)
hru många barn var det du hade?

2007-09-15 @ 13:13:53
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anna

jag har 3 barn äldsta är 6 år, mellan snart 5 år & yngsta snart 2 år :)

2007-09-15 @ 13:53:28
Anna

Anna: ojoj. fullt ös medvetslös med andra ord?=)

2007-09-15 @ 14:48:28
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anna

japp fullfart -dygnet runt 7 dagar i veckan året om ;)

2007-09-15 @ 21:38:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar