uppe med tuppen

sitter här med tjoffsan i famnen. har redan varit vaken sen fyra och inte vill hon somna om..ska< testa igen snart. krypa ner i sängen med amning och nyhetsmorgon. hon har trots allt bara sovit 4 timmar inatt..

projekt idag är att fota lite skor som jag har som ska säljas och lägga upp på tradera..har dels 2 par från skopunkten som är helt oanvända som jag inte kan ha tyvärr. önskar jag kunde för de är sååå snygga..
kanske man skulle sälja lite kläder som inte används också..mammakläder bland annat, men även annat. jag har ju så mycket som knappt är använt som egentligen är jättefina kläder.
får se hur mycket jag hinner med. jag börjar med skor iaf..

nu ska vi försöka sussa lite mer.


Kommentarer
Vurpalainen

Vill du ha fler besökare på din blogg? Uppemot flera hundra per dag? allt du behöver göra är att bli medlem på Bifogad länk. Bra blogg föresten =)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar