utmanad

nu har jag blivit utmanad av 2 st så jag gissar att jag måste anta den nu=) tycker det är svårt men vi testar...

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- jag sover på mage på mina händer
- jag har olika stora näshål (synligt olika)
- jag kan inte kissa om det är okänt folk på toa eller folk jag inte känner så bra (kan funka om personen i fråga ställer sig med ryggen mot)
- fötter är bland det äckligaste jag vet
- jag har ett seriöst shoppingproblem (dock inte så stort att det är ett bekymmer)
- jag avskyr muntliga konflikter. har jag problem med ngt föredrar jag att skriva

jag utamanar: Sassa, Malin R, Malin K, Sandra och sen vet jag ingen mer med blogg som jag vill utmana...


Kommentarer
Sandra

Oj oj oj, jag ser att jag har blivit utmanad...hihi! Ska styra upp den där utmaningen sen efter middagen =)

2007-09-13 @ 16:01:41
URL: http://sandrasdagar.blogg.se
Anna

sandra: spännande! ska kolla om du hunnit med det än=)

2007-09-13 @ 20:01:39
URL: http://allaboutus.blogg.se
Mia

Visste väl att du inte bangar utmaningen! Vi ses på lördag, längtar :-)

2007-09-13 @ 20:52:20
Anna

Mia: såklart jag inte gör! =)japp på lördag syns vi, ska bli mysigt!

2007-09-13 @ 21:17:21
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar