vårt lilla körsbär

nu har vi varit på bvc och vägt Emina. Hon hade nästan gått upp til födselvikt igen. var inte orolig innan men ändå skönt att få det bekräftat, hon växer så det knakar! =)


underbara lilla Sassa kom på besök när vi kom hem, har suttit och surrat och druckit kaffe. fick så himla fina presenter också. jättesöta strumbyxor och body till lill-tjofsan och MAMMA fick också presenter. lyx! skumbad, badbomber, fotpeeling, fotsalva, hårinpackning. ja en massa gott och blandat helt enkelt. underbart!


nu ligger vårt lilla körsbär här bredvid mig och sussar sött. har faktiskt varit vaken större delen av dagen så nu kanske hon sover en längre stund.

M for precis iväg för att handla en lyktstolpe till gården. jättefin! för nu börjar det ju faktiskt bli ganska mörkt på kvällarna.

hade hoppats på en liten liten promenad med barnvagnen idag, får se om orken finns. jag är ganska slut fortfarande. var slut bara efter den lilla biten mellan parkeringen och bvc.... men viljan finns där och jag längtar så tills jag kan ta min första lite längre promenad. längtar efter den friska höstluften! för visst är det ju underbart med hösten!!



Kommentarer
Mia

Hej!
Du är utmanad! Läs mer i min blogg :-)

2007-09-06 @ 17:27:35
madde

Åh så vacker :) Grattis igen! Förstår att ni är stolta. Man går omkring som i ett lyckorus. Det tar ett tag innan man fattar. Hoppas att ni mår bra alla tre! Kram

2007-09-06 @ 19:03:21
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Madde: tack!!vi mår toppen allihopa! helt underbart att hon äntligen är här!

2007-09-07 @ 17:32:40
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar