vila

ja man kan då lugnt säga att vi sovit middag nu i alla fall!
jag och Emina kröp ner i sängen och slog på Oändliga historien och somnade nästan på en gång..vaknade ca. 2 timmar senare. skönt var det i alla fall.
jag har nu vaknat, Emina sover fortfarande och jag och M har precis ätit pizza. dock orkade jag inte så mycket..man skulle lugnt kunna säga att man magsäck krympt en aning. inte för att det gör mig något! =)

nu for M och jobbade lite och efter det får vi främmande. vart lite dålig planering men det får gå. är ju åtminstone utvilad nu. Häggan, flickvännen och Calle kommer. ska försöka hinna baka en cocossockerkaka tills dess. M:s önskemål..

så här arg kan man vara ibland:





Kommentarer
Anna

men liten då, va arg du är!

2007-09-16 @ 18:39:27
Anna

anna: visst? helt
otroligt hur arg man kan vara trots att man är så liten...=)

2007-09-16 @ 22:59:22
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar