Budat

nu väntar jag med spänning på att se om jag vinner budgivningen på tradera.
budar på ett par svarta vindbyxor samt en vit jacka från P.OP. hon kommer bli så snygg vår lilla stjärna! längtar så tills de kommer! nu gäller det bara att hitta några skor till henne. visst, tossor kanske egentligen är bättre just nu, men jag skulle tro att det inte är sååå långt bort tills hon går, hon går ju redan efter möbler. vi får se vad det blir. skorna lär ju passa ett tag..
nu saknas bara mössan från Nova star! tror jag ska beställa den...



Kommentarer
Fannie

Det är alltid lika spännande att vara med i en budgivning! Hoppas du "vinner"! =)

2008-04-07 @ 20:46:29
URL: http://fancyfannie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar