Busy busy!

busy busy little bee!

trots att vi hade en vecka med knappt ngt alls planerat känns det som att vi haft fullt upp konstant! det inte bara känns som det, utan det har varit det också. med det menar jag inget dåligt. jag älskar att ha fullt upp och saker att se fram emot.

jag och emina har just kommit in från en promenad i solen. underbart! och så skönt att inte behöva stressa ut på förmiddagen medans solen är framme nu när det är ljust så länge.
men jag kan meddela att jag var totalt utmattad när jag kom in! vet inte riktigt vad det beror på, men jag kunde knappt lyfta ett glas med vatten för att jag darrade så mycket...
nu kommer snart M hem och det blir middagslagning. kycklinggryta med grönsaker och banan. yummie!

imorgon kommer Sassa hit. ska käka lunch tillsammans och ta en promenad. har hört att det är lovat fint väder resten av veckan så jag håller tummarna för det!
och på fredag kommer lillasyster Jensan och hälsar på! min lilla stumpa!

nu...mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar