Bvc

snart ska jag och emina bege oss mot bussen som tar oss till bvc. ska kolla eminas vikt. hon hade ju inte gått upp ngt sist vi var dit, men nu när magen åter är som den ska för lilla gumman ska vi se om hon kanske ökat lite. sedan ska vi hälsa på på jobbet en sväng, saknar ju alla där! och ska även lämna in mina anställningspapper. efter det kommer M och hämtar oss och skjutsar hem oss.

är sååå trött på att inte ta mig själv, men igår fick jag mitt körkorttillstånd igen så NU ska jag boka uppkörning!!
(blir så nervös så jag får ont i magen, men det måste göras nu!!)

ikväll blir det som sagt middag med vänner på St lawrence steakhouse!


Kommentarer
Inger

Det kommer att gå skitbra med uppkörningen!!!! Om om du mot förmodan inte skulle fixa det första gången så är det ju bara påt igen ;-)Kramis!!!

2008-04-11 @ 10:02:07
Anna

inger; tack!! behöver all pepp jag kan få! nu är den bokad i alla fall, men det är hemligt när=) kramar!!

2008-04-11 @ 11:54:47
URL: http://allaboutus.blogg.se
Malin

Klart du fixar det, du lyckas med allt du tar dig för! Underbart med körkort, då kan vi ses ofta!!! =)

2008-04-11 @ 12:14:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar