Cat von D

jag kan inte annat än tycka denna kvinna är underbar! för det första är hon grymt snygg och en av få som verkligen kan bära upp alla dessa tatueringar. att hon sen har eget företag vid så ung ålder och gör de grymmaste porträtttatueringarna, det gör inte saken sämre!
tycker hon är grymt härlig! (av det man ser på tv såklart)

när jag ser henne blir jag sugen på att göra håret svart igen..ska jag?
ska i alla fall klippa mig när lönen kommer..men ska jag göra det svart igen? (jag hamnar alltid här, jag lyckas få ur det svarta, och när jag gjort det vill jag ha tillbaka det)

image1017


Kommentarer
Josse

Håller med dig helt! Kat von D är en av det snyggaste brudar jag vet. Hela hennes stil är så briljant. Om jag inte av någon anledning fick vara mig själv skulle jag nog välja att vara kat. Hoppas allt är bra med er!

2008-04-21 @ 14:48:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar