Dagen

nu har jag tvättat, badat med emina (mysigt!!!) och sytt om 2 par jeans som blivit för stora. trodde min symaskin var trasig. det var den sist jag använde den, men nu plockade jag fram den igen för att se om jag kunde fixa den och det kunde jag!! så nu har jag äntligen lite byxor som jag kan använda igen. underbart!

nu vilar emina och jag slappar efter det varma badet.
ikväll blir det att fara till Sassa och hälsa på. hon har flyttat in i sin nya lägenhet nu och det ska bli så spännande att få se hur det ser ut! M skjutsar mig efter middagen och sedan erbjöd sig Sassa att skjutsa hem mig. gullunge! hoppas på att vi hinner med en solning också. behövs på min bleka kropp...

nu ska jag ta en kopp kaffe och plocka undan lite efter mig och lilla madame.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar