Datorn hemma igen!

nu har vi fått tillbaka vår dator. han sa att de inte skulle hinna fixa den innan valborg, så jag blev glatt överraskad!
helt sjukt hur beroende man är av datorn. man gör ju allt med den, kollar tv-program, telefonnummer, betalar räkningar, surrar med folk osv. så jag har kännt mig väldigt låst utan den.

idag verkar det ska bli en varm och härlig dag!
jag och emina har inga speciella planer. ska försöka hinna med en promenad och sen hoppas vi på att M får ha halvdag idag. har knappt träffat honom i veckan nu när sopningen satt igång. tråkigt! men som det ser ut ska han nu kunna vara ledig halva dagen idag och hela torsdag och fredag. mysigt!
planerna för valborgsfirande är obefintliga. ingen aning om vad vi ska hitta på. blir nog mest troligt att vara hemma. grilla och kanske gå och kika på ngn majbrasa här i byn.
vad har ni för planer? (kanske får några idéer)

nu ska jag gå och slå igång tv:n och kolla på Vakna med the voice.


Kommentarer
inger

skönt att du har fått tillbaka datorn....håller med om beroendet... har saknat uppdatering från er. Vårat valborgsfirande blir att åka till Boden (Snabelhuset) och lyssna på när Robins band spelar där. Ha en jätteskönt helg hela familjen!!! Kramis Inger

2008-04-30 @ 08:54:31
Anna

inger: jo det är supeskönt!! vad mysigt att fara och kolla när han spelar. snabelhuset håller i mycket sånt. tänk om det hade funnits samma sak här i lule för alla ungdomar...kramar!!

2008-04-30 @ 10:30:39
URL: http://allaboutus.blogg.se
Frida

Ni är ju som sagt välkomna till oss =)

2008-04-30 @ 11:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar