Eget rum

inatt har emina sovit i sitt eget rum för första gången! stort steg för oss alla!
i och med att hon sovit hela nätter utan att ens tappa tutten något på länge så tänkte vi att det kanske är dags för eget rum. mycket för att hon blir så störd när vi kommer och lägger oss.
det har gått superbra! har varit upp ngn gång i natt och gett henne tutten, men inte många. och det är ju inte så konstigt hon vaknar ett par gånger när hon over i ett helt annat rum. våran lilla gumma är så duktig!!

nu sitter hon i sin gåstol och kikar på Svambob fyrkant och kramas med sin apa. hon älskar apan, och hon älskar barnprogram. har blivit en rutin att varje morgon kika på barnprogram en stund. mysigt!

igår kom carro och erik och grillade med oss. solen var framme hela eftermiddagen så vi fick en toppeneftermiddag utomhus. great! oc maten blev såklart mycket god!
på kvällen grejjade vi med eminas rum och bäddade rent både hos henne och oss och när vi sedan så fint skulle se film tillsammans jag och M så somnade jag. måste vara ritkigt roligt sällskap...
- du kanske är gravid?
sa han. men SÅ trött är jag väl inte? undrade jag så...ett svagt nej hördes, men det kändes inte som att det kom från hjärtat.
men till er: nej jag är inte gravid! dock är jag småbarnsmamma...=)

nu kaffe och lite mys med gumman min.
är så stolt över henne!!


Kommentarer
Josse

Stort steg med eget rum. Jag kommer ihåg att jag sov sämre än Linus när han började sova i eget rum. Jag ville titta till han hela tiden. Hoppas allt går bra!

2008-04-21 @ 14:52:10
inger

Gud vad kul att det funkade. Jag tror att framförallt Emina kommer att sova bättre... fast hon verkar ju sova jättebra redan nu... Hon är sååå duktig :-)

2008-04-21 @ 15:26:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar