Godmorgon

godmorgon gott folk!
en mysig morgon tillsammans med lillan. hon sitter i sin gåstol och tittar på tv. (vakna med the voice) och jag sitter i soffan med laptopen.
dagens planer är att hänga med boman som kommir hit när hon vaknar. mycket trevligt!

jag kan förövrogt tillägga att jag hatar våran våg!! den visar olika varenda gång man ställer sig på den....måste fixa en ny...vet att man inte bara ska gå efter vågen, men jag vill ju veta!
jag vet att jag gått ner en del i vikt och ibland visar den att jag har det, men imorse hade jag tydligen gått upp! jag är inte naiv, jag lovar, det är helt enkelt omöjligt! speciellt efter 2 dagar med knappt någon mat alls.

emina sitter och surrar i stolen nu. hon har så roliga ljud och "ord" så jag knappt kan hålla mig för skratt.
-dadadadada (med tungan utanför munnen)
-tutte (dock vet jag inte än om det verkligen är det hon menar)
sen har hon även fått för sig att det är roligt att trycka tungan mot underläppen så den putar ut och så "sjunga". haha. adorable!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar