Great!

jag är på toppenhumör idag och känner mig så där extra lycklig och lätt! jag och emina dansar och städar nu.
snart kommer jossi!

playslisten ser ut såhär:

Mercy - Duffy
Robyn - Bum like you
Jason Mraz - I´m yours
Estella ft. Kanye West - American boy
Jordin Sparks ft. Chris Brown - No air
Madonna ft. Justin & Timbaland - 4 minutes
Mc Solaar - La belle et le Bad Boy
Nomy - Cocain
Veronica Maggio - Måndagsbarn
Adam Tensta - Before you know it

Adam tensta, before you know it är verkligen den nya favoriten!!




Kommentarer
Malin

Jag skriver här istället..=)
Japp vi har köpt babyskydd.. ett likadant som erat, lika bra tänkte vi. Vi fick det dessutom billigare för att vi var så tveksamma till om vi skulle hyra först och låna erat sen, eftersom ni skulle få vänta på ert nya. Då sa hon att erat var försenat ytterligare=) Sen hoppas vi ju på att kunna få en till sen, så då är det lika bra att ha ett. =)
Badbalja är införskaffad! Tack för tipsen med AD droppar!! Ngt mer tips vore toppen!!
Hi hi, jag tror också på en liten flicka, ska bli sååå spännande att se vad det blir!! 5 veckor kvar nu! Men eftersom bebisen gett oss flera falska alarm om för tidig "ut tittning" så kommer bebis med allra största sannorlikhet komma riktigt sent! (typ igångsättning minst två veckor efter BF) =)PUSS!

2008-04-10 @ 15:37:05
Sandra

Visst är den skön låten? I love it :-)

2008-04-10 @ 17:03:15
URL: http://sandrasdagar.bloggagratis.se
Inger

hörde den här... rihanna - take a bow. Kan det vara nått... tyckte den var bra. ska gå och kolla på låtarna du har... du brukar ha bra smak!!! :-)

2008-04-10 @ 17:15:52
Frida,Vincent,Eli'an

Kul att du är på så bra humöör..hiih..hur "lätt" har du bivit nu,jag menar om det går bra för dig på vikt frågan?? själv kämpar man på,jag har 5 kg kvar tills jag är nöjd :)

2008-04-10 @ 17:17:31
Anna

Malin; kan inte komma på nå mer tips...inte just nu i alla fall...men du, vi syns ju imorgon. var mysigt!! =)

Sandra: absolut!! =)

inger: oh! den ska jag genast ladda hem och lyssna på. du brukar ju också ha bra musiksmak! =) tack för att du köpte thigtsen!!

fridaa: jadu...till vad jag vägde innan juag blev gravid har jag kvar lite drygt 1 kg, men jag vill ner MINST 5 till efter det...helst..men det får ta den tid det tar...så fort jag fått körkort ska jag köpa träningskort. DÅ blir det åka av!=)

2008-04-10 @ 19:13:21
URL: http://allaboutus.blogg.se
Frida,Vince,Elian

mm saamma här ska ju ta och gå ner mer än vad jag vägde innan.. :)...ja d är suuperbra med körkoort! du har bara uppkörningen klar lr? isfåall är d ju jättenära ju..va kul!
Är det Inger min gamla fröken som skriver här till dig lr är d nån annan? hihi,annars bara måste jag ju säga HEJ! för världens bästa fröken är ju Inger :) *kram*

2008-04-11 @ 09:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar