Great!!

nu är vi hemkomna från tatuerandet! den vart GREAT! inte riktigt som jag hade tänkt från början, mycket bättre. istället för att skriva Emina Jann, och personnummer + 4 sista siffrorna, blev det bara Emina plus personnummer = 070901, i lite större text. fortfarande inte stor dock!
bilder på den kommer imorgon tråkigt nog då jag måste ha kvar plasten över den till imorgon bitti. håll ut! =)

passade även på att boka in en till tid för att bygga om min tribal som jag har på armen. är inte så förtjust i tribals längre, men vill ändå ha kvar den eftersom jag fick den av mamma och den symboliserar ngt för mig. men det blir lite cherry blossoms och så.
under tiden vi var där ringde folk och ville boka tid och de sa att de inte hade ngt innan semestrarna, det var därför jag tänkte att jag skulle boka nu med en gång eftersom det ändå var så lång väntetid. men jag fick en tid om lite drygt en månad! perfekt innan sommaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar