Halloj!

har varit dåligt med uppdateringar idag, har helt enkelt inte hunnit med.

vi började med en tidig morgon efter en i princip sömnlös natt. tror att det var magknip som plågade lilla tösen. (och mamsen) men jag ska inte klaga, det var länge sen hon var vaken på natten. när jag tänker efter har hon nog nästan aldrig varit det...
städade på förmiddagen och sedan tog vi oss en promenad till boman i reveln, en promenad på ca 50 minuter, och sedan då tillbaka. så det har blivit mycket promenerande idag.
när vi kom hem hann jag bara svida ur de, ursäkta, svettiga kläderna innan svärfar med fruga kom hit. åt tillsammans och sen var jag och M och övningskörde ngn timma medans de var med emina.

konstigt när man kommer hem och hon sussar....är ju så van att få natta henne, eller åtminstone pussa henne godnatt om M ska natta henne. skönt på ett sätt att komma ut lite, men..

imorgon är den stora dagen. tatuering! jag är toknervös! förstår egentligen inte varför då jag har 3 st sedan tidigare, men det var länge sen nu. funderar på att boka en ny tid med en gång när vi är där eftersom det är så lång vänte tid och jag vet att jag kommer vilja göra en till..

nu ska jag gå och skölja ur håret. passar på att färga det ikväll då jag förmodligen inte kommer kunna göra det på ett tag efter tatueringen är gjord eftersom den ska vara i nacken..
sedan blir det sängen. är sjukligt trött!


Kommentarer
Josse

Lycka till med tatueringen eller vad man nu säger =)Jag börjar oxå bli sugen på en till, har så många motiv och kan inte riktigt välja hur jag vill ha den...men snart.Ha det så bra!

2008-04-16 @ 11:32:37
Josse

Förresten skulle det vara roligt om du satte in en bild på tatueringen.Tycker att det är så snyggt med tatueringar så jag är rädd att hela jag kommer vara tatuerad innan jag dör =)

2008-04-16 @ 11:35:00
mela

Tycker det är supersnyggt med tatueringar, älskar Miami Ink och LA ink ;) (även om jag aldrig själv skulle tatuera mig) Hoppas också på att få se en bild på mästerverket sen :) Lycka till!

2008-04-16 @ 12:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar