Härligt!

nu har Sassa just farit hem. fick oss en svettig promenad i solen och sedan har vi suttit ute på altanen allihopa och solat oss. så härligt när man kan sätta sig ute och lapa lite sol och emina kan leka i vagnen utan att bli kall.
nu ska vi laga oss ngn middag. har noll inspiration så det blir nudelwook. gott och enkelt.
har snart tvättat klart alla maskiner med tvätt också, skönt med tomma tvättkorgar.

planen för kvällen är att övningsköra. behöver köra så mycket som möjligt nu innan uppkörningen,men jag hade även velat hinna se So you think you can dance. får se hur det går med det. körningen går först!
och till alla er därute som läser detta som skjutsat mig kors och tvärs över halva världen: det ska gottgöras den dagen jag har kortet i handen! (jag kommer få äta upp detta..)

nu ska jag slänga mig i soffan en sväng och mysa med emina!


Kommentarer
Sandra

Jag håller oxå på med kortet nu och jag har en heeeel del körningar att bjuda igen på...hehe.... :-) Har du kört mkt på bilskolan eller bara hemma?

2008-04-17 @ 17:46:09
URL: http://sandrasdagar.bloggagratis.se
Anna

Sandra: jag har tagit 10 lektioner på körskola, men det kändes mest som att det var bortkastade pengar tyvärr...du då? har du bokat ngn uppkörning?

2008-04-17 @ 18:12:57
URL: http://allaboutus.blogg.se
Sandra

Jag har inte börjat köra på bilskolan ännu, tänkte väl försöka att köra så mkt som möjligt med pappsen...men det är så svårt att passa in nån lucka...Jobbar så olika tider :-/ Han har lovat att betala kortet,vilket jag verkligen uppskattar, men jag vill ju inte bara köra på bilskolan...blir ju sååå dyrt... Men pappsen tyckte att det var lika bra att göra det, men mitt samvete tycker inte lika som han....
Så jag har inte bokat nån tid för uppkörning. Har du gjort teorin hemma eller? :-)

2008-04-18 @ 11:13:00
URL: http://sandrasdagar.bloggagratis.se
Anna

Sandra: jo jag har gjort teorin hemma. redan i somras så nu är det båttom innan den går ut..kuggar jag nu första gången så finns det ju risk att jag inte hinner få ngn mer uppkörningstid...

2008-04-18 @ 13:15:38
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar