Körlektion

emina sov till åtta idag i sitt eget rum. skönt!
eller egentligen var det jag som vaknade klockan åtta. slog på tv:n och väntade på att hon skulle vakna. till slut kunde jag inte hålla mig och gick och kikade in hos henne, och då var hon vaken, men nöjd. låg och tjorvade på i sin säng och avfyrade jordens största leende när mamsen kom in. mammahjärtat smälte!

just nu är hon i sitt rum och leker. hon gillar verkligen att vara där.
ska snart vila lite..

idag ska jag på en sista körlektion. ska be de göra den som en uppkörning och sen får de säga vad jag behöver träna på. hoppas de inte tycker jag behöver träna på något alls..fast sån tur kommer jag inte att ha.
det jag egentligen är mest nervös över på uppkörningen, det är säkerhetskontrollerna...hua..

nu kallar emina.


Kommentarer
inger

kommer att hålla tummarna ända tills du säger att du har klarat körkortet :-) Kramis

2008-04-22 @ 10:44:35
Anna

Inger: tacktacktack!! jag kommer verkligen behöva alla tummar som finns....

2008-04-22 @ 15:35:03
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar