Läsarrekord

verkar som att allt detta "gorm" som varit lockar läsare! kommer nog få läsarrekord idag.

men nu tänker jag lämna allt det bakom mig. känns som att min blogg helt plötsligt är väldigt negativ, vilket är det sista jag vill. det är inte den jag är, men jag har nog tagit åt mig onödigt mycket av allt det negativa.
nu vill jag fortsätta med nya friska tag!

har varit en lugn dag här i rutvik. boman har varit och hälsat på en sväng, annars har jag och emina busat på ensamna hela dagen. hon fick prova lära-gå vagnen, det gick ok med lite hjälp. hon är för liten att använda den själv än, men snart så. det var roligt att busa med mamsen med den i alla fall!
hände även en liten olycka när hon stod mot vardagsrumsbordet. trillade och slog sig i hakan sin, så nu pryds den av ett blåmärke. ingen större fara, men nog gör det ont i mammahjärtat när hon bli så ledsen!

nu ska jag mysa med min M. hoppas på fint väder imorgon och att jag kan uppbåda ork till en långprommis.
nu måste här brännas!!


Kommentarer
maria

är det för tidigt för att den vickar och sånt? tänkte moa började ju också gå tidigt. och när hon skulle börja använda lära-gå-vagnen så fick vi fylla den med tyngre saker. typ lägga böcker och sånt i så att den inte var så lätt för henne att putta iväg och då gick det kanon :)

jamen visst är det hemskt när dom gör illa sig och blir så ledsna. det gör såå himla ont i hjärtat! :( max klämde handen idag i balkongdörren :( jag hade han i famnen och skulle slänga ut påse med blöja i efter att jag bytt på han, också på något vis så fick han in handen mellan dörren o väggen, inte på den sidan där handtaget är utan andra dessutom! fy tusan så han grina :( och sån ångest jag hade! dock så var det tur att jag inte bara smällde igen den som jag kan göra ibland!! blev iaf inget på handen, så det var tur! men ont i hjärtat gör det :(

2008-04-14 @ 21:45:05
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Anna

maria: jo det är precis så det blir för henne! den åker iväg även fast jag har bromsat den så mycket det går. men tack för det enormt bra tipset!! ska testa det imorgon!! vad roligt!=)

usch då, stackars liten...jo man får verkligen ångest. men samtidigt försöker jag tänka att man inte kan gå bakom ryggen på de HELA tiden. då lär de sig inget själv. men det gör ju lika ont i mammahjärtat ändå...

2008-04-14 @ 22:31:47
URL: http://allaboutus.blogg.se
Cilla

Hehe, jag tyckte bara att det var ett fint pris... 1 kr alltså... =) Men ha den ute du så bjuder jag så högt jag känner att jag vill... Du kan ju tjäna värsta hackan om du har kvar den... =)

2008-04-14 @ 22:53:11
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
madde

Hej! oj här har det minsann varit diskussioner.Jag hade mycket att läsa ikapp. Först och främst, din blogg är väl den minst negativa jag läser. Älskar din blogg och hoppas jag får fortsätta läsa när du väl skaffat lösen. :) Hoppas för övrigt att allt är bra med er. Stor kram från oss

2008-04-15 @ 10:44:37
URL: http://tildesmamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar