Mysfredag

ikväll blir det myskväll. som jag längtat!
har just ätit kinamat och friterade bananer med glass så för tillfället håller jag på att explodera och ligger och grisar i soffan. ska vara hemma ikväll och mysa tillsammans alla tre. känns som den perfekta fredagen!

hittade ingen overall till emina på stan, men har budat på en på tradera så jag hoppas på den. men det är ännu några dagar kvar innan den går ut. hoppas priset inte skjuter i höjden för jag bara måste ha den. en miljon andra som redan har den, molnoverallen i rosa från lindex. men fin är den!

nu ska jag kramas med min man och dotter som sitter här i soffan bredvid mig.
hoppas ni får en underbar fredag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar