Mysig familjekväll

nu har jag och M just sett klart en film. My brothers girlfriend. mycket bra film! eller skön ska jag väl kanske säga. jag gillade den. och sen är han som har huvudrollen en av mina favoritkomiker så..steve carell.
har även hunnit med ett bad ikväll alla 3 tillsammans och ätit lasagne.

imorgon blir det stan för mig och emina med tant inger. ska bli så mysigt! vi startar med lunch tillsammans på café symphoni (som har jordens godaste salladsbuffé!!) och sedan blir det lite shopping. ska köpa lite kläder till emina. mycket börjar vara litet för henne nu.

nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det nog sängen!
godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar