Rosa!

jag är sjukt beroende av färgen rosa!

jag bara älskar den färgen. på allt! på mina egna kläder, på eminas kläder, på inredning, på skor, på nagellack, på datorer, karmeror, datorer, ja allt.
jag hade en period på några år sen då jag i princip alltid hade på mig rosa kläder. när jag fyllde år det året fick jag bara rosa saker. =) och jag älskar det fortfarande lika mycket, dock har jag inte alltid rosa kläder på mig nu mer...men ganska ofta ändå.

därför beslutade jag att blommorna i min tatuering jag ska göra i slutet på maj ska bli rosa. såklart! tatueringen med cherryblossoms kommer symbolisera mycket för mig.
dels ska blommorna vara runt om min tribal som jag fick av mamma, blommorna ska vara rosa vilket symboliserar mig och min förkärlek för den färgen, blommans betydelse i den kinesiska kulturen är styrka, feminin skönhet och dominans. en hyllning för mig själv och alla underbara kvinnor jag har omkring mig.


Kommentarer
Sandra

Rosa är fiiiint :-)
Tycker oxå om det. Fin färg!

Är nyfiken på din nya frisyr :-D

Ha en trevlig valborg!
Kram

2008-04-30 @ 11:20:37
URL: http://sandrasdagar.bloggagratis.se
Anna

Sandra: jo men visst är det?? min nya frisyr=) skulle kunna slänga upp lite bilder kanske..=)

kramar

2008-05-02 @ 12:43:46
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar