sommarkänslor!

har varit en underbar vårdag idag! lite kallare än tidigare dagar, men vad gör det när solen skiner??

förmiddagen var lugn och skön. upp i ottan men fick sen vila tillsammans med gumman en stund på morgonen. sedan promenad i solen alla 3. emina har nu börjat vara vaken under promenaderna vilket gör det mycket lättare att komma ut. behöver inte planera lika mycket efter hennes sovtider.
sedan blev det lunch och mys ute i solen. carro och erik kom förbi och hälsade på oss och vi har suttit ute hela dagen, vilket syns i mitt ansikte nu! solen tar ordentligt!
nu i eftermiddag har vi varit ute och övningskört en sväng och idag kändes det faktiskt som att det gick ganska bra. skönt och lugnande för nerverna, då uppkörningen närmar sig med stormsteg! (panik!!)

nu har vi just ätit middag och M for iväg och tvättade bilen. emina lallar på här efter golvet och jag misstänker att det är fler tänder på G nu. kvällen blir lugn, vilket känns skönt.

i fredags var jennifer här. var så mysigt! satt ute i solen och drack kaffe och surrade tillsammans. M skjutsade hem henne på kvällskvisten och Calle kom och kollade film med oss. efter filmen skjutsade M hem calle och jag kröp ner i sängen. så fort M kommit hem igen somnade jag som en stock! att vara ute gör en trött!

nu ska jag läsa lite bloggar. har inte hunnit de senaste dagarna..
ledsen för lite dåliga uppdateringar under helgen men familjen gär såklart först!

PS. känns jätteskönt att ha lösenordsskyddat bloggen! skönt att ha koll på vilka som läser den..DS


Kommentarer
inger

förstår att uppkörning är inom en väldigt snart framtid.... håller tummarna varje dag!!!!! Vet att du fixar det.... Kramis

2008-04-19 @ 21:53:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar