Traderaberoende

ja jag är officiellt beroende av tradera! har just suttit och budat på en massa kläder åt emina. hittade massa fina kläder från märket Nova star, som jag bara älskar! tycker helt klart de har de snyggaste barnkläderna, tyvärr är de lite dyra. men tradera!

budade på de grå byxorna, grå tröjan och bruna tröjan på tradera. mössan skulle jag kunna dö för. den är sjukt snygg! jag vet, onödigt med märkeskläder till en baby, men de är ju såå snygga. och vår lilla stjärna ska ha det bästa!! så om det är ngn som får för sig att köpa ngt till lilla emina: nova star!!!

(ursäkta de röriga bilderna...)

    image969
image970 image971
image972


Kommentarer
inger

vart säljer dom dessa kläder... på nätet???? Eller finns dom i någon butik i Luleå?? Dom var jättefina... lite tuffare och inte nått tuttinutt ;-)

2008-04-06 @ 10:11:24
Anna

inger: jag tror inte de finns i ngn butik...de finns i lite olika butiker på nätet bara...om man söker på nova star på google kommer det upp lite olika..visst är de fina????

2008-04-06 @ 10:47:34
URL: http://allaboutus.blogg.se
maria

tycker dom är sååå snygga dom där! fast då kostar dom ju därefter också ;) men som sagtm tradera är bra! även fast man lätt blir beroende ;)

2008-04-06 @ 11:08:13
URL: http://lillknodden07.blogg.se
mela

Instämmer, instämmer. Har ett par jeans till engla, uuursnygga :D Rumba i Pite säljer lite Nova star *tips*

2008-04-06 @ 18:01:12
Anna

maria:jo det är sant, de kostar! jag är helt såld på tradera...farligt! =)

mela: jahaa!! då kanske man ska bege sig dit o kika lite! tack för tipset!!=)

2008-04-06 @ 18:23:46
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar