Tråkig snödag

måndag idag och snöigt! usch...
M fick kliva upp inatt och fara och jobba och kommer förmodligen bli tvungen att jobba länge idag då det tydligen ska snöa till ikväll. jag som så fint skulle börja med långpromenader igen idag, men ja, jag är för slö för att pallra mig ut när det ser ut såhär ute...
det positiva med denna dag är att det är en dag närmare tatueringen, jag är utvilad efter en skön natt och emina är på gott humör och charmar mamsen konstant. jag har alltså inte så mycket att klaga på egentligen...
men en allmänt tråkig dag har alla rätt att ha. det är ngt speciellt med måndagar...

har inte så mycket planer för denna vecka än så länge.
på onsdag blir det som sagt tatuering och på fredag kommer lillasyster jennifer. längtar!!

nu ska jag muntra upp mig med lite surr med Malin på msn och en stor kopp kaffe.


Kommentarer
Sanna

Tävling i min blogg! Chans att vinna ett presentkort värt 300 kronor =)

http://sannakumlin.blogg.se/1207493247_tvling.html#comment

2008-04-14 @ 08:45:25
URL: http://sannakumlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar