Trött

nu vill jag bara krypa ner i sängen med min M.
har just sett House och mår dåligt efter att ha fått se en liten flicka må dåligt och vara sjuk. ja, jag vet att det är på låtsas, men jag blir så rädd över allt som kan hända vår lilla stjärna! har såklart varit in och kikat till henne lite extra nu.

blev en promenad idag. bara jag och emina. planen var att stanna inomhus då jag inte kännt mig riktigt fräsch, men jag kunde inte låta bli då det var en underbar vårdag ute! vi promenerade en sväng och gumman somnade gott i vagnen. när vi kom hem igen fick jag njuta av min Mama tidning en stund i solen på altanen (det har tinat fram!!) innan donnan vaknade. då roade vi oss med att skotta snö i solen vilket fick emina att kikna av skratt. goungen!

på kvällen har vi haft moster jossi på besök och M har varit på basket. njöt av So you think you can dance på tv och en varm filt. nu är M hemma igen och jossi har farit. jag suktar efter en god smörgås men vet att jag bara börjar må illa om jag äter....suck...har mest blivit fil idag med. hoppas på bättre mage imorgon!


Kommentarer
S

åh jag förstår dig ang. att se på tv när ett barn mår dåligt... sen jag blev mamma är det ännu värre, det gör ont...
Kram på er

2008-04-01 @ 22:29:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar