Underbar kväll

blev en jätemysig kväll hos Sassa igår. hade inte förväntat mig ngt annat. en massa surr i hennes gudomligt härliga lägenhet. (älskade köket), grönt te och sedan solning. perfekt! förrutom att vi möttes av en "ilsken" hund när vi kom hem. kira har en tendens att skälla ögonen ur sig så for ngn kommer genom dörren. nu är det detox som står på listan!

hade en fortsatt underbar kväll hemma med min man, som förövrigt måste vara den bästa som finns! herregud, snacka om att man drog en vinstlott! att få ha han i mitt liv, och dessutom som min man och nu även far till vårt barn. det kan helt enkelt inte bli bättre!

snart kommer boman och hämtar upp mig och emina och så blir det en tripp till stan. ska kika på ngn våroverall till emina och kanske ngn ny topp till mig själv. vi får se. syns sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar