Dagen

nu har sassa just farit hem.
hon kom hit kring elva med sallad från dagobert. guld värt!
käkade och surra lite och sen tog vi en prommis. var riktigt skönt och uppfriskande nu när det blivit lite svalare ute.
fortsatte snacka lite skit och planera inför nästa helg när det blir utgång för brudarna.

emina har för tredje natten i rad tjorvat. dock inte lika många timmar som tidigare nätter men säkert en timme i alla fall. undrar vad det kan vara som är tokigt . . .

imorgon är morfars begravning. faster frida är snäll och kommer hit och busar med emina medans vi är borta. kändes inte så skoj att ta med henne till kyrkan . . .då har hon det mycket bättre med faster!
på lördag är det dop för lilla hugo. martin ska jobba hela lördagen så han pausar bara för dopet. vad jag och emina ska hitta på vet jag inte riktigt än.
på söndagen börjar kalasandet för emina i dagarna två.
på måndag kommer sassa hit och hjälper till att ställa iordning allt. min klippa!! kommer nog behöva all hjälp jag kan få med en liten tös som står och sliter mig i kläderna. skulle gissa att sassa får stå för barnunderhållnininge och jag plockandet. emina har haft så roligt med henne idag. skulle bara vara med sassa, inte mamma.
till och med när hon vaknade efter att ha sussat i vagnen och jag bar in henne så ville hon till sassas famn och goas!

nu ska jag slänga ihop lite middag. både till oss och till emina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar