Fortsätter. . .

med staketet idag. kom tyvärr inte långt alls igår. efter att i grillat och ätit hamburgare tillsammans med henrik, maria, moa och max (mysigt!!) så gick grabbarna ut och skulle fortsätta. men efter att ha blivit halvt ihjälbitna kom de tappra själarna in igen och konstaterade att det inte gick att vara ute!
så idag fortsätter det.
henrik kom precis hit och hjälper idag igen snäll som han är! och jag och emina kom precis in efter några timmar ute.
snart blir det vila för emina och då går jag ut och hjälper till. men som det är just nu med emina vaken så är det nog mer stjälp än hjälp!

fick en jättesöt fleecejacka av maria med familj igår. eller såklart var det ju emina som fick den! fick en overall tidigare i veckan också som kommer vara jättesöt på emina i höst!
är mycket nytt som kommer behöva inhandlas i höst till emina. trots ganska mycket klädinköp så känns det som att det sinar i hennes garderob . . . blir shopping till henne när lönen kommer!

nu måste jag få i mig nå lunch . . . magen skriker!


Kommentarer
Anonym

Låter så mysigt med husfix, jag vill också ha hus! =) Perfekt att få ärva lite kläder! =))

2008-08-17 @ 21:08:25
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar