Helg!

nu är det äntligen fredag vilket innebär en hel helg tillsammans med pappsen! underbart!

planerna är inte så stora. idag ska vi till martins syster christina med familj och äta surströmming. eller inte jag men . . .=) trevligt ska det bli och emina får busa med sina kusiner lite.

resten av helgen är det tänkt att vi ska försöka få det förbaskade staketet på plats! hoppas att det går som vi vill denna gång och att vi får det klart så vi kan börja måla det.

jag och emina har just kommit hem efter lunch med pappsen på Baan Thai. det var riktigt gott och jag tror jag gick upp minst 5 kilo efter min gigantiska portion! men som sagt, gott var det.
nu skulle han jobba en liten stund till och sen kommer han hem. kanske han vill lägga sig och vila med mig och emina då. det hade varit mysigt.
mitt huvud håller på att sprängas känns det som så en vila hade nog inte varit helt fel.

har insett (eller egentligen insett det för ganska länge sen) att vi har jordens goaste unge! så glad, busig och snäll hela tiden. visst har hon sina griniga stunder men de toppas av hur hon är som person. tänk att vår lilla tjej har blivit så stor att hon har en egen personlighet, humör och miner.
så söt hon är när hon tex lägger sig på mage och kikar under soffan för att hon sett att det finns något där under, när hon lägger armarna om min hals och kramar om mig riktigt hårt. kan det bli bättre än så? kan man känna sig mer älskade än när ens dotter inte kan sluta krama en och trycker sitt lilla ansikte mot mitt och fyrar av det sötaste lilla leendet som finns!
då är man i himlen!


Kommentarer
Cilla

Ja blev alldeles tårögd av din beskrivning om Emina...

Kärleken till ens barn är så himla enorm!!!

2008-08-22 @ 20:22:25
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar