Helgen

har inte orkat uppdatera ngt i helgen. eller jag har snarare inte hunnit!

lördagen och lulekalaset var toppen! fest här hemma hos oss som sagt och vi var nog kring 25-30 pers. mycket trevligt! kubbspel, sällskapsspel, färgglada drinkar och solsken. det hade inte kunnat bli bättre!
vidare till stan med taxi. jag mådde INTE bra i bilen men så fort jag fick kliva ur blev det bra igen. jag och bilåkande med alkohol i kroppen går inte ihop. hade dessutom knappt ätit ngt då tanken var att vi skulle grilla hamburgare på kvällen men det hanns inte med.
åt när vi kom in och sen var allt på topp igen!
(boman din skurk, dina groggar var inte att leka med!!)
blev karaoketältet och en massa sång vid bordet innan de stängde. dock hade jag faktiskt roligare på förfesten än på området. men så är det väl alltid??
var svårt att få en taxi hem så det slutade med att i åkte sopbil hem med martins pappa=)
ett säte med mig, martin, boman och vovven roj på.

dagen efter var vi trött men faktiskt inte speciellt bakis. emina kom hem kring halv elva och var supertrött. la oss och vilade alla 3 och vaknade kvart i två!! skönt!!
 
idag har jag och emina haft besök av min faster ullacarin och kusin johanna med sin sambo. var jättetrevligt och blev bjudna på kräftskiva där på lördag!

nu ska jag gosa lite med mina två! återkommer med lite bilder från helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar