Imorgon åker vi!

såklart ska det hända en massa tråkiga saker innan man ska åka. eller i och för sig får de hellre hända nu när man är hemma än när man kommit till sthlm.

morgonen här hemma började ganska tidigt eftersom jag och emina skulle ta bussen till garaget och hämta bilen.
emina höll som vanligt på att dra ur alla kläderna från byrån i hallen och jag gick in i badrummet en sväng.
helt plötsligt smäller det till och emina gallskriker! sprang ut i hallen och ser emina fastklämd sittandes i nedersta lådan och mittenlådan hade klämt fast henne och byrån hade tippat!! som tur var så var ju lådorna utdragna så den inte kunde tippa över henne mn gissa vem som kommer skruva fast alla möbler i väggen från och med nu!
och så pratade jag precis med rebecca. hennes lille william hade trillat ur vagnen idag. han klarade sig undan med en fläskläpp och det hade kunnat gå så mycket värre men i alla fall . . . .

jag och emina hämtade bilen, var och hämtade ut foton från fotografen från när emina var 6 månder. (så liten!!) och sen hämtade i upp martin och lunchade med honom . skjutsade tillbaka honom till jobbet och for förbi sarah och hämtade resväskan, for och handlade och sedan hem.
emina somnade och sov medans jag packade in alla matvaror i kylen, städade och plockade.
när hon vaknade efter drygt en timme fick hon middag och sen började vi med middagen till mig och martin . ble mysmiddag med potatisgratäng och kycklinggryta. riktigt gott!!

nu har jag precis packat klart och väskan som jag trodde skulle rymma både mig och emina i är nu full . . .skrattar först som skrattar sist. . . .

nu ska jag planera lite med rebecca om morgondagen och sedan blir det filmmys med martin efter ännu en fullspäckad dag!

(resfebern börjar kännas nu . . . )


Kommentarer
Sandra

Ha så jätteskoj i schtooorstan :-D

2008-08-06 @ 23:05:01
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/
maria

hojja vad obehagligt, men tur att det slutade lyckligt för båda två trots allt! tyvärr kan man ju inte vara överallt heeela tiden!



ha det nu så bra ni bara kan i sthlm och njuut =) massa kramar!

2008-08-07 @ 02:34:58
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Inger

Ajaj... hoppas att lillstumpan mår bra nu.... Ha det så jättebra i Stockholm... kramis

2008-08-07 @ 08:58:33
carro

Men lillgumman... tur att det gick bra! Måste få se fotona! (gissar att det är doppresenten) Ha så skoj i stockholm!

Kram

2008-08-07 @ 15:44:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar