Lördagsaktiviteter

emina vaknade inatt klockan fyra. mamsen var inte pigg! klockan fem var hon fortfarande vaken så då fick pappsen ta över och jag fick sova 2 timmar till. fortfarande trött men jag överlever!

martin har sysselsatt sig med staketbyggande hela dagen. min duktiga M! jag och emina har varit och handlat lite och när hon sen vilade hjälpte jag till med att bygga lite.
nu väntar jag på att 2 spenat och skinkpajer med krutröksost ska bli färdiga och sen hoppar jag och emina i duschen.

kring sex-sju kommer rebecca och henrik och käkar med oss och vi brudar ska lyxa till det med lite vin. kanske även martin om jag känner honom rätt=)

jaha . . . .här blev det just bajskalas för den som ville veta!
lyfte emina in i badrummet och skulle tvätta hennes händer. då rinner det bajs från blöjan över handfatet . . .
tror det var någon som behövde lätta på trycket!!
så nu är ännu en maskin med tvätt igång!
det glamourösa livet som småbarnsmamma! i love it!!


Kommentarer
mela

då var inte jag den enda som satt uppe då, båda barnen vaknade kl 4. Mysigt ;)

2008-08-24 @ 14:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar