Lundmyr

igår var jag och emina på barnens hus och köpte 2 par nya strumpor till henne. lundmyrs. . .
och jag måste säga att jag älskar de!! perfekt passform och vet ni vad?? de sitter kvar på hennes fot! lycklig mamma och dotter med varma fossingar! måste köpa fler, 2 par räcker ingenstans.
köpte storlek 12-24 månader. trodde inte hon skulle kunna ha så "stor" storlek men de passade perfekt!

efter barnens hus for vi till min mormor och hälsade på. min kusin jon och hans frida var också där. länge sen jag träffade alla så det var mysigt . min jon. . . .ja jag tänker faktiskt säga så trots att jag väldigt sällan träffar honom. när jag var liten var han min drömkille! jag hade bestämt att jag skulle gifta mig med honom.=) han har alltid varit något av en förebild för mig och stod även min mamma väldigt varmt om hjärtat.
busJon. han som alltid gått sin egen väg och struntat i alla andra.
kanske jag en dag skulle berätta detta för honom?

idag ska jag och emina fara på Leos lekland med rebecca, william, cilla och alfons. har aldrig varit dit så det ska bli skoj! kidsen ska få vila lunch och sen ska vi fara. skönt att det inte blir så tidigt, då ska jag passa på att vila med emina. känner mig trött, frusen och lite krasslig men det är nog ingen fara. går över om jag får vila lite.
sen har emina fått sin 6:e tand nu! så nu har hon 2 nere och 4 uppe. gissa om hennes lilla leende är underbart med hennes nya snygga tänder!
hon har inte varit nå dålig i magen som hon var med de 2första tänderna upptill. däremot tjorvade hon precis hela natten igår och dagen efter hade tanden kommit fram så jag antar att det var därför hon tjorvade.

nu ska jag ta på mig ännu mer kläder. sitter redan med tjocksockar och tjocktröja och mjukisar.
kallt idag!


Kommentarer
Malin

Lundmyr är suveräna! Dock små i storleken! HMs är värdelösa, men zara hade bra. Lundmyrs är dock bra för de är lite varmare.

usch idag ska Lova vaccineras! Vill såklart det, men det är så hemskt när de sticker i henne!

När ska vi ses????

2008-08-22 @ 07:10:03
URL: http://minafavcriter.blogg.se/
Anna

Malin: ja jag älskar de! men hur ska man klara sig sen när hon inte kan ha dessa mer? de har ju inga större. måste hitta ngt annat märke som också är bra=)

stackars liten tös som ska vaccineras . . .så hemskt när man måste hålla i de .

hoppas hon slipper bli sjuk bara!!

ja när ska vi ses?? i helgen är det fullt upp som vanligt, ska försöka få upp det förbannade staketet!! =( men nästa vecka har jag bara måndagen uppbokad annars har jag inget speciellt. när kan du?

2008-08-22 @ 09:30:39
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Malin

Ja, då blir det värre.. som sagt har zara bra, men det blir dyra strumpor om man ska till sthlm och köpa dem..

Jag kan vilken dag som helst nästa vecka, förutom måndag!



2008-08-22 @ 12:08:07
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Anna

malin: men vi kanske kan höras till veckan så ser vi när det blir?

2008-08-22 @ 13:18:17
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar