Musiktips!

länge sen igen. lyssnar ni ens på låtarna jag tipsar om? för gör ni inte det så är det ju ingen idé att jag fortsätter med det . . .vad säger ni?

här kommer i alla fall en länk (fanns ingen embed kod) till en helt fantastisk låt som inte kan annat än göra en så OTROLIGT glad i hela kroppen! jag älskar den och kan inte sitta still när jag hör den. (inte emina heller)
alla låtar med Matisyahu jag hört hittils är helt underbara och ligger mig varmt om hjärtat. tack till lillasyster jossi som tipsade om de!

så nu:
höj volymen, lyssna, njut och dansa omkring vart du än befinner dig! länk-> King without a crown

(fick nästan en chock när jag fick se hur han ser ut. . .  inte direkt vad jag tänkte mig. han e störtkön ju!!)


Kommentarer
Sandra

Jaaaag lyssnar :-)

2008-08-27 @ 16:59:10
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/
Anna

sandra: vad bra!! =) då ska jag forsätta med det=)

2008-08-27 @ 21:25:24
URL: http://allaboutus.blogg.se/
rebecca

ja jag brukar lyssna..men om jag tycker om alla är ju en annan femma =) fniss

2008-08-28 @ 13:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar