Mys!

emina vaknade kring sju idag efter att ha sovit hela natten i sin egen säng. dock med sängen inne i vårt rum men i alla fall! inte är det heller många gånger jag behövt ge henne tutten. snacka om att det känns i kroppen att man fått sova nästan hela natten, trots att jag inte kom isäng speciellt tidigt.
nu vilar hon efter en trasslig morgon. ville bara vara i famnen och har varit supergrinig . . .
hoppas hon inte håller på att bli sjuk lillstumpan!

såg filmen Raise your voice igårkväll som planerat och grät som ett litet barn där under min filt! men bra var den. tack Cilla!

nu kommer malin och lova vilken sekunde som helst och det ska bli så mysigt att få träffa de!
nu ser jag att de är här. måste rusa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar