Närmar sig med stormsteg!!

ser att solen skiner ute och det gör mig faktiskt på gott humör! har varit ganska skönt med några kalla gråa dagar då man inte behöer känna pressen att ara utomhus, men ine ska väl sommaren ara slut för det??

emina sitter här bredvid mig och mumsar lite kex, hon har just ätit gröt till frukost och jag har ätit lite yoghurt.
försöker gång på gång klättra ur sin stol . . .tröttsamt. måste köpa ngt slags bälte till henne.

idag är planen att umgås lite med rebecca och william. rebecca skulle bygga hage till runt klockan ett men sen skulle
de komma hit. ska ta en promenad och så självklart en massa surr.
stockholmsresan närmar sig med stormsteg och jag längtar som en tok!! ska bli så härligt att få komma iväg lite, se en annan stad, shoppa lite, ta en massa gott och mysa tilllsammans med våra barn.
kommer bli en lagom liten semester för mig och emina.  men i kommer såklart sakna pappsen!!
på torsdag åker vi!

smygfotade av pappsen när vi somnat på soffan:





Kommentarer
Sandra

Det där såg mysigt ut :-) Hihi!

2008-08-05 @ 11:25:08
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar