Önskelista

i förrgår beställde jag inbjudningkort till eminas kalas. till eminas första kalas!! tänk att det redan gått ett helt år sen vi fick vår älskade dotter emina till oss. kan inte förstå vad vi skulle göra utan henne . . .
hon förgyller våra dagar från morgon till kväll och har fått mig att känna mer kärlek än jag trodde jag hade inom mig . . .
vackerbarn!

hur som helst tänkte jag att jag skulle försöka skriva ihop en liten lista över vad emina önskar sig då jag vet att många av er som läser säkert undrar.

  • Lundmyr-strumpor (eller andra "dyrare strumpor som faktiskt sitter på plats!)
  • Skinntofflor el. mockasiner
  • Kläder (alltid välkommet)
  • Dvdfilmer. Disney el. Astrid Lindgren
  • Leksaker. typ: klossar, duplo, burkar med lock m.m.
  • Badleksaker
  • Tjocksockar

ja det är det jag kan komma på just nu men jag kommer säkert komma på fler saker och ni med! men nu har ni liiiite hjälp på traven i alla fall!
ska bli så mysigt med hennes första kalas och jag längtar!
måste ju börja baka nu så man hinner med allt . . .



Kommentarer
Malin

Stora tjejen!! herregud vad tiden går fort!! Ses på fredag! Längtar!!

2008-08-13 @ 11:20:04
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
maria

helt galet vad stora dom blivit, och fort går det! det är verkligen jätte snart er lilla sessa blir ett år. så kul med kalas!! =)

2008-08-13 @ 12:56:50
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Anna

Malin: jo det går sååå snabbt!! det kommer bara säga poff så kommer eran lilla sessa också vara 1 år!! =)



maria:ja herregud . . . vad hände med våra små bebisar???=)

2008-08-13 @ 15:12:58
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar