Puh!

nu satte jag mig preciiiis ner i soffan efter en hektisk eftermiddag/kväll!
har städat, dammsugit, skurat och tokskurat hela badrummet. martin och emina har grejjat på utomhus med att städa bastun och farit och slängt en massa skräp.
efter det fick emina sig ett bad och jag bäddade rent i både vår och eminas säng.

nu har emina just somnat och jag och martin ska ta oss en efterlängtad bastu!

imorgon ska jag och emina ta bussen på morgonen till garaget och hämta bilen. sen blir det handling, förbi sassa och hämta en resväska och sedan stan med lillasyster jossi.
efter det väntar packning inför resan och mys med pappsen.

vad denna vecka blev fullbokad!!


Kommentarer
maria

jäklarns vad ni har har varit duktiga! =) har du koll på packningen än? ;) det blir ju liiite mer saker att ta med då man har barn med sig. jag har knappt någon koll alls på vad vi ska ha med då vi åker!! skit svårt ju, också är jag en sån som gärna slänger med ett dussin 'ifall-att-saker' ;)



vore kul o hitta på ngt när ni kommit hem o så. om du vill! kram!

2008-08-05 @ 22:17:28
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Anna

maria: nä tyvrr har jag ingen aning om ad jag ska packa med!! panik! jag är precis som du en sån som slänger ner en massa ifall att saker=)

ska skria packningslista . . .



jag hittar gärna på ngt när vi kommer hem!!vi kanske kan höras via msn eller nått?



kramar!!

2008-08-05 @ 22:41:57
URL: http://allaboutus.blogg.se/
maria

nä det är himla svårt det där, har också försökt skriva en packningslista, men den är ju tre meter lång den =D



jo vi kan ju höras då ni kommit hem o sånt =) kul! kram

2008-08-06 @ 08:02:49
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Malin

Hej gumman! Så far du när jag kommer hem. Såklart!!

När kommer du hem? Ska vi ses? Jag har bil...PUSS

2008-08-06 @ 19:35:39
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar