puh!

får man säga så när ens dotter gått och lagt sig?
kände mig helt slut och det var nog emina med. hon somnade snabbt!
har varit en heldag med rebecca och william med en massa bus för emina. myspys! även boman kom förbi en sväng och surrade lite med oss och busade med kidsen.

nu sitter jag och i soffan och väntar på att vattnet ska bli varmt. då ska jag spola upp ett bad, göra inpackning , ansiktsmask och annat så man får känna sig lite fräsch! det behövs!
mysa med en bok i badet har jag längtat efter och nu ska jag ta mig tid!

renget och rusket fortsätter men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det känns lite småmysigt! inget tvång att vara ute och mysigt att tända lite lampor.

imorgon tror jag att jag och emina ska fara på barnens hus en sväng. ska nog köpa ngn present till henne hade jag tänkt. den största presenten får jag och martin fixa sen men hon måste ju få öpnna på morgonen när hon fyller år lilla stumpan! kan fortfarande inte fatta att hon fyller 1 år!!

(tillägg i önskelistan: Grå Nova Star hood)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar