Resväska?

nu har rebecca och william farit hem för ett tag sen och emina vilar. blev en prommis som planerat så nu känner jag mig nyttig! har hunnit med att laga mat så nu ska den in i ugnen på en stund. blir moussaka. riktigt mousakka med aubergine. mums!
martin jobbar än men är nog hemma kring fem skulle jag gissa.

kom på att jag inte har ngt att packa i inför sthlmsresan . . . vill ju inte gärna packa in en bag då man även har vagnen att släpa runt på så en resväska med hjul och handtag hade ju inte varit helt fel. måste ringa runt och kolla om det är ngn som har en.

några bilder från när vi åkte hem från klubbviken. stella marina var full så i fick åka med laponia. mysigt!!
och som ni ser på bilden älskade emina det!! =)






Kommentarer
Sassa

Hej gumman. Jag har två resväskor med hjul, en gigantisk och en som man får ha som handbagage. Hör av dig om du vill låna. Puss o kram

2008-08-05 @ 16:15:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar