Slut

är helt slut efter denna dag!
kanske mest för att emina strulat så mycket inatt.

började dagen klockan halv sju. en trött mamma och en pigg dotter masade sig upp. klockan nio var emina trött igen så då passade vi båda på att vila en timme i soffan innan vi skulle göra oss iordning och hämta upp Cilla för lunch i stan.
lunchade på Waynes och sen gick vi och mötte upp Rebecca och william och tog en kaffe tillsammans allihopa!
mycket mysigt och kul med nytt folk som man känner att man kommer bra överens med. (Cilla du verkar vara en helgo tjej!!)
ja, du också såklart rebecca men dig räknar jag inte som ny. känns som att jag kännt dig hela livet! =)

kring fyra hämtade jag och emina upp boman och skjutsade henne på en jobbmiddag. vidare och handlade lite och sen hem och laga middag. nu har emina precis somnat och jag önskar nästan att jag lagt mig med henne. slutkörd mamma idag och dessutom är det den veckan och då blir jag dödligt trött!

fick låna en film av cilla som jag hade tänkt att jag skulle kika på ikväll, Raise your voice , för martin ska upp och jobba inatt så han går nog och sover snart.
antingen blir det det eller så slänger jag mig på soffan och njuter av en bok!
det blir helt enkelt en anna-kväll ikväll!

imorgon kommer malin och lova!  ska bli så mysigt att få träffa de igen! var länge sen nu.



Kommentarer
Cilla

Tack för dom fina orden!

Och självklart tycker jag detsamma om dig!!! :)

Mitt i mitt mörker så träffar jag en stjärna som lyser upp, du!!!

Hoppas du gillar filmen!!

Massa kramar från mig och Alfons!

2008-08-14 @ 23:36:50
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Anna

Cilla: sötnos! vad du e gullig!!

jag såg filmen igår och jag grinade som en stucken gris!!den var sååå bra!

tack för att du tänkte på mig när du sett den och tack för att jag fick låna den!

kramar!!

2008-08-15 @ 07:37:27
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar