Sömmerska?

kanske man skulle ta och bli det?
nä, men faktiskt så hade jag tyckte det varit lite roligt att vara typ kläddesginer. tänk att få designa sina egna kläder!!! då hade jag varit i paradiset!

hela förmiddagen har gått åt till att sy om lite kläder. en del kläder som blivit för stora, andra har jag bara ändrat om och vissa blev det bara pannkaka av!
blev i alla fall helnöjd med ett par gamla baggy kostymbyxor som jag sydde om. sydde in de säkert 1 dm i varje ben, mer nedtill då de var ganska vida. så nu har jag ett par skitsnygga,stuprörs, aptajta kostymbyxor som kommer användas massor! har man inte pengar att shoppa nytt så får man väl göra något roligt av det man har!

emina vilar nu och sen ska vi fara på barnens hus en sväng. tanken var att vi skulle fara dit INNAN hon somnade men hon var så trött lilla gumman . . .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar