Sömnig

trots att emina sov till halv nio imorse så är jag sömnig. precis när vi skulle gå och lägga oss igår så vaknade emina. hon var så ledsen och kunde inte alls somna om. grät, skruvade på sig och tjorvade.
efter ca. 3 timmar sov hon igen. . .

hann i alla fall med att färga min utväxt igår och även tunna ur håret. var en hel peruk i handfatet när jag var klar med uttunningen så nu känns det som en helt ny frisyr! skönt!

tanken var att vi skulle träffa malin och lova idag men de kunde inte. så jag och emina ska bara vara hemma och slappa idag. känns som att det var länge sen och med tanke på vädret så var det en perfekt dag att bara stanna inne.
hon kommer nog vara trött snart igen då hon inte sovit så mycket på natten.

verkar inte som att det blev vattkoppor. ingen feber och inga fler prickar.
men ngt är det som inte stämmer med vår lilla kicka när hon inte kan sova på nätterna. detta är andra natten i rad som hon är vaken flera timmar.
kan det vara fler tänder månne?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar