Stockholm

så om stockholmsresan . . .

på torsdagmorgon for vi. ar gode nervös inför flygresan men det gick hur bra som helst! emina reagerade inte alls när i lyfte och william sov=) efter en stund blev hon jätteless men somnade tillslut.
landade och fick vagnarna tillbaka hela!
tog arlanda express till city och upptäckte att hotellet endast låg en tvärgata från cityterminalen. yeeey!

fick inte checka in med en gång så i lämnade väskorna och traskade på stan några timmar.
käkade lunch och sen fick vi vårt rum.
rummet vart stort, ljust och fint med balkong och pentry. allt man kan önska med andra ord!

bodde in oss lite och sen njöt vi av en riktigt god (och dyyyr) middag nere i hotellrestaurangen. tyvärr slutade det mer eller mindre med att vi fick slänga i oss kalven som vi hade beställt då våra barn hade andra planer=)
nattade barnen på rummet och intog balkongen med ett cigarettpaket och cider/vin.

på fredagen blev det stan hela dagen efter en gooood hotellfrukost på morgonen.
shoppade, lunchade och promenerade en massa.
är ruskigt nöjd med mina inköp till både mig och emina.

till mig shoppade jag:

grå längre stickad kofta (perfekt i höst)
utsvängda jeans med hög midja
svart linne med rosa halslinning och rosett
vita skor (ser ut som converse)

till emina shoppad jag:

ljusrosa huvtröja
hello kitty strumpor
bruna plyschbyxor
brun/lila/vit body
brun/rosa/vit tshirt

till middag på fredagen tog vi med oss kebab till rummet och köpte med oss kladdkaka, daimtårta och spraygrädde.
barnen somnade såsmåningom och vi tog en favorit i repris med vin på balkongen.

allt gick så himla bra, även flygresan hem. jag och rebecca ville i princip samma sak hela resan, nästan så att vi behövde gå på toa samtidigt! =)
en mysig resa och det var skönt att komma bort lite men det var minst lika skönt att få komma hem igen!

mer bilder:















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar